Rabu, 26 Februari 2014

Oh cendol - sedapnye tak terkata

Aduh.. dahle kemarau, air dah kena catu (selangor baru nak kena catu air semalam, heboh sekampung), plaktu kena buat aktiviti 1 murid 1 sukan 1m1s... panas ooo. Dengan tak memikir panjang, terus ke luar sekolah beli kat gerai... Kat kantin mana boleh jual, banyak sangat sekatan tah ape-ape tah, sian kat tauke kantin.


Em.. cuma kecik sangat lah bekas dia, berbaloilkah semangkuk cendol ni reganya RM1. Boleh lah, ibarat musang kelaparan... tak kira berebut ngan anak murid sekalipun, ceh menggunakan kuasa veto sebagai guru untuk mendapat laluan mudah...dengan effect aircond kereta, ahhh sedap tak terkata... Penat dah oiii, dari pagi sampai ke jam 5 petang keje..

11 ulasan:

  1. wah...petang2 macam nie kalau dapat cendol memang best chegu..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  2. untung chegu ada kuasa veto kan..boleh potong queue..hehe mmg bestlah pekena cendol time kemarau ni..

    BalasPadam
  3. RM1? macam murah je... mungkin sebab jual ngan budak2 skolah kut.. so kenalah ikut kemampuan pembeli

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh kira murah ke? Btl gak, untuk budak bli. Tapi sikit sgt.

      Padam
  4. Cendol is very tempting especially during the hot weather!

    BalasPadam
  5. Waktu & musim yang tepat utk pekena cendol.. esok lepas solat jumaat nk cari cendol jugalah chegu Zam.. :D

    BalasPadam
  6. Sedap pula tengok cendol ni...

    <a href='http://zack-hoya.blogspot.com/"ZH Blogger</a>

    BalasPadam

Silakanlah komen, tetapi hendaklah menjaga etika. Ilmu untuk manfaat semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.. ..

ShareIt