Selasa, 25 Februari 2014

Ohh Disiplin - Percayakan Anak

Parody Chegu Zam

Em macam terfikir plak nak buat parody.. tapi Chegu tak reti nak gunakan kecanggihan video sebagai media pengantara. So terfikir nak buat komik je la...

Bukan cerita sebenar, komik ni tak ada kaitannya pun dengan hidup dan yang ada kat sekolah... cuma olahan dari cerita chegu sendiri (eh ada kaitan ke tak ni??)



7 ulasan:

  1. Ohhh...tak dapek nak tolong ehhh...

    BalasPadam
  2. kat sekolah saya masa buat spotcheck jumpa handphone..bila tanya mak bapak, diorang cakap memang diorang yg suruh anak diorang bawak..

    BalasPadam
  3. aiyaakk...macam nie punya alasan pun ade ke??hahaha

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  4. kalau ibubapa pun cakap camtu... kes teruk dah

    BalasPadam

Silakanlah komen, tetapi hendaklah menjaga etika. Ilmu untuk manfaat semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.. ..

ShareIt