Sabtu, 22 Februari 2014

Kempen Deactivate Voicemail untuk pospaid je


Tn/Pn dikenakan caj sebanyak 0.10 sen setiap kali call yang tidak dijawab dan disambut oleh sistem voicemail. Telco membuat keuntungan berjuta dari servis ini.

Kempen Deactivate Voicemail untuk pospaid je

Bukan dengki tapi syarikat-syarikat telco mendapat keuntungan besar dari ke-tidak-endah-an anda
Hentikan cas tah ape-ape yang tak kena mengena.
Setiap Panggilan tak dijawab uang dihala ke Voicemail akan dicas RM0.10
Alah apalah seposen untuk anda
Bayangkan miss call sebab anda tak sempat angkat
Itu sebab mereka tak turunkan harga walaupun Pengguna HP di malaysia yang menguna postpaid sekarang mencecah 6.1 juta orang (stat 2013)

Caranya, Hanya Dail,
Celcom ##002#
maxis ##109#
digi *128#
Nak lebih jimat, gunalah prepaid

10 ulasan:

  1. betul tu chegu..sekarang ni prepaidpun dah jarang top up sb guna whatsapp je kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi kalau d kaw yg takde internet sms masih guna

      Padam
  2. bagus juga ne chegu.walaupon hanya 10sen tapi bila dah 10x voicemail dah rm1 kan..lagi2 bila kite nak buat panggilan penting dan kredit dah nak habis...masa tu jugak lah voicemail..alahaiiiii..

    BalasPadam
  3. saya punye handset rasanye bole kira bape kali top up..asyik wassap ngan wechat je..haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada app terbaru nick, telegram.. 200 orang dlm satu2 group

      Padam
  4. Assalam.. info yg bagus ni. T kasih diatas perkongsian chegu zam.. :)

    BalasPadam
  5. salam...Celcom & Maxis x menjadi..ada kod lain x atau cara lain..TQ

    BalasPadam
  6. rasanya prepaid pun sama juga..kalau panggilan tidak dijawab akan potong kredit..huhuhuhu kalo celcom terbang 28 sen buta-buta sahaja...

    BalasPadam

Silakanlah komen, tetapi hendaklah menjaga etika. Ilmu untuk manfaat semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.. ..

ShareIt