Blog ini sesuai dipamer dalam chrome browser dan paparan lanskap

Jumaat, 21 Disember 2012

Nota Sains SPM

Nota bergambar sains tingkatan 4 dan 5. Nota ulangkaji untuk SPM

Hiasan

Klik mengikut bab

NOTA SAINS TINGKATAN 4

BAB 3: KOORDINASI BADAN
BAB 4: KETURUNAN DAN VARIASI
BAB 5: TENAGA NUKLEAR
BAB 6: TENAGA DAN PERUBAHAN KIMIA
BAB 7: CAHAYA, WARNA DAN PENGLIHATAN
BAB 8: BAHAN KIMIA DALAM PERINDUSTRIAN

NOTA SAINS TINGKATAN 5

BAB 9: MIKROORGANISMA DAN KESANNYA KE ATAS HIDUPAN
BAB 10: SEBATIAN KARBON
BAB 11: Nutrisi Dan Pengeluaran Makanan
BAB 12: GERAKAN
BAB 13: Pemeliharaan dan Pemuliharaan Alam Sekitar
BAB 14: Peningkatan Pengeluaran Makanan dan Teknologi Makanan
BAB 15: Bahan Buatan dalam Perindustrian
BAB 16: Elektronik dan Teknologi Maklumat

hiasan

32 ulasan:

  1. terima kasih cikgu zam atas nota yg ringkas tapi padat...moga ilmu ini diberkati~

    BalasPadam
  2. thnk cikgu.....
    sekarang baru la saya faham.....

    BalasPadam
  3. Tq cikgu. sy xde nota ringkas nk diberi pd ank murid. bidan terjun sains. Sy mtk izin share dgn ank murid ye... Alhamdulillah syukur diprtemukn dgn blog cikgu

    BalasPadam
  4. thks cikgu...sangat bermafaat untuk sy ambik spmu nanti ^_^

    BalasPadam
  5. Terima kasih cikgu atas perkongsian. mohon izin share nota2 ni dgn anak2 murid saya ye. Baru 1st time jadik cikgu =)

    BalasPadam
  6. terima kasih untuk nota sains...mohon untuk download coz 1st time kn ajar sains spm....sblm ni ajar sc lower form je....

    BalasPadam
  7. terima kasih ckgu,spmu thun ni harap dapt yg terbaik drpd bantuan blog ckgu.

    BalasPadam
  8. Silakan, download, sedikit ilmu dikongsi akan bertambah berkat. Singgah le melawat blog chegu ye.

    BalasPadam
  9. terima kasih cikgu :)

    BalasPadam
  10. terima kasih cikgu..sy mohon untuk berkongsi ilmu dengan anak murid saya ye...

    BalasPadam
  11. terima kasih cikgu.semoga sentiasa diberkati.mohon share dengan anak didik kami.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok! untuk ilmu bermanfaat... sesama kite kongsikan...

      Padam
  12. Terima kasih cikgu :) dgn nota nie sya dpat siapkan folio sya.hehehe....

    BalasPadam
  13. cg ada ke nota sains tingkatan 2 dan 3? saya mohon

    BalasPadam
  14. terima kasih cikgu. semoga segala ilmu yang diberi memberi manfaat pada semua :)

    BalasPadam
  15. assalamualaikum...terima kasih banyak2 ye cikgu. saye calon spm persendirian tahun 2015 dan bekerja pulak tu...takde tuisyen.. dapat nota cikgu ni dapatlah saye ulangkaji sikit2..terima kasih ye

    BalasPadam
  16. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  17. assalamualaikum..cikgu sya mohon share nota2 cikgu ya..syukran :)moga Allah membalasnya

    BalasPadam
  18. TERIMA KASIH CIKGU kerana memberi ilmu yang berguna kepada saya

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum cikgu. saya baru sahaja ditawarkan menjadi tutor untuk anak didik saya yang akan mengambil peperiksaan spm tahun ini. pada mulanya saya rasa agak tertekan juga kerana tidak tahu bagaimana untuk menyediakan bahan pengajaran kerana saya tidak mempunyai sebarang pengalaman mengajar. saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana cikgu sudi berkongsi ilmu untuk saya jadikan sebagai rujukan bahan pengajaran. izinkan saya berkongsi nota-nota cikgu ini kepada anak didik saya. semoga Allah membalas jasa baik cikgu dan memudahkan urusan cikgu sehari-hari sebagaimana cikgu memudahkan urusan saya. :)

    BalasPadam
  20. terima kasih . fighting for spm

    BalasPadam
  21. Mohon guna ya bahan cikgu..terima kasih cikgu.

    BalasPadam

Silakanlah komen, tetapi hendaklah menjaga etika. Ilmu untuk manfaat semua

ShareIt