Jumaat, 14 Oktober 2011

Ciannye, Kiutnye

Khamis lepas, chegu mendapat panggilan tergempar dari rakan guru berjiran SMK. Tetiba je mengajak ke Restoran Pantai tengahari khamis kemarin.

Maka dengan bersungguh-sungguh, chegu bergegas ke RP (singkatan restoran pantai). Dengan lagaknya chegu datang ke port biasa mcm YB, mana tidaknya dah tema hari khamis memang memakai baju batik. Pemandangan memang menyejukkan mata, sambil perut memang tengah berkeroncong mahu makan tengahari lepas letih membebel di kelas sebelumnye.

Santapan hanya nasi goreng ayam yang penuh satu pinggan. Ingatkan tak bleh habis. eh .... rupanya habis gak  walaupun terpakssa menelan masakan yang agak tawar. Yang mantop syed memuji makanan mee bandung di RP harini. Jarang pakar masak kite ni memuji (sori kalau terase k). Dengan penuh yakin rakan-rakan yang lain memesan untuk mendapatkan mee bandung yang sama. Hampenye, mee memang sama, cuma seolah-olah bahan kuah untuk satu pinggan dijadikan tiga (Kuahnye cair melese).

ABCnye memang ada 'class'. Sedap sikit sebab ditambah 'corn flakes'. I Like (^_^)

Selesai makan adalah satu aksi tetiba je dapat di rakam. Kucing membuat aksi macam cerite Shrek tu. Macam aksi 'puss in boots'. Kiutnye

puss in boots
Mcm ni lah...
kucing tu mcm mengada-ngada pun ada gak

Balik sempat jugak 'snap-snap' persisiran pantai kebetulan air pasang. Indahnye...

RP.. terkenal dengan menunya yang 'sedap-sedap belaka' (sedap ke?)

Sejuk mata memandang

hijau dalam kebiruan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakanlah komen, tetapi hendaklah menjaga etika. Ilmu untuk manfaat semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.. ..

ShareIt