Sabtu, 27 Ogos 2011

Nota Matematik Tingkatan 1 | Bab 9 : Garis Lurus dan Sudut (Lines & angles)


Term | angle - sudut | acute angle - sudut tirus | right angle - susut tepat | obtuse angle - sudut cakah | straight angle - sudut pada garis lurus | reflects angle - sukut refleks | opposite angle - sudut bertentangan | supplementary angle - sudut pelengkap | Complimentary - jumlah sudut akan memberi jumlah 90  Supplimentary - jumlah sudut akan memberi jumlah 180.

===| Download Link Nota Bergambar di atas |===
http://downloads.ziddu.com/download/23918002/Tingkatan1-Bab09.jpg.html

12 ulasan:

  1. Najmi Lalat Berong13 Ogos 2012 12:05 PTG

    Saya Najmi Lalat daripada Kemaman, Terengganu.. saya benci kalau org ajor ilmu x bermanfaat.. saya sudah cerdik.. knp nk diajar lgi dgn ilmu/ajaran sesat begini.. MEMALUKAN BODOH! saya malu laa..Zam.. Zam2 ala kazam.. woo.. sebeq natang ni.. saya tggl di Mak Chili, Kemaman.. Cari arrr...

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya mitok maaf.. sy kena hack...

      Padam
    2. nawoooookkkk

      Padam
    3. kalau awak tu cerdik sangat knpa msuk blog cgu zam lagi?
      cuba awak berikn penjelasan apa yg salah?
      kurang ajr btul,lgpun mcm mna kmi ni nak tau awk tu bodoh ke cerdik? dalah cakap tak pakai otak!!! itu yg dickppkn cerdik?

      Padam
    4. Haaaa najmi kan kenak kecam tu la kauu

      Padam
    5. Haaaa najmi kan kenak kecam tu la kauu

      Padam
  2. saya nk mitok maaf sbb tulis nma awk najmi...

    BalasPadam
  3. btw cgu sa kurang fhm.boleh tolong jelaskan dgn lebih terperinci lg?

    BalasPadam
  4. wei najmi hampa jgn nk tunjuk hero nah..satg kaki smpai kt muka hg..

    BalasPadam
  5. Hei Najmi...Kau kata apa datang ke temapt kamu...kau datang ke tempat sayalah....Pantai Dalam,KL,Selangor.Lorong Kindahan 5B,Taman Seri Daya,Pantai Dalam...marilah tempataku...cakap salah tentang cikgu..laqin kal aku tengok.saya akan patah tulang muka kamu..jaga jagalah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dan satu lagi rumah nombor 28A,di rumah saya ada AUDI,Myvi,Welfired..marilah

      Padam

Silakanlah komen, tetapi hendaklah menjaga etika. Ilmu untuk manfaat semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.. ..

ShareIt