Rabu, 9 November 2011

Jamuan Akhir Tahun -siri1-

8 Nov 2011 - Dah sampai dipenghujung minggu-minggu akhir persekolahan, jadi jamuan akhir tahun sahaja. Sengaja letak siri sebab macam banyak jamuan ni.

Hari ini jamuan kami geng koperasi (eh aku juga  ke arr... bila join the club). Jamuan sempena akhir tahun, hari jadi dan perpindahan (kalau tak segan oooo...).

Jamuan di bilik KHB ERT sek. Besar oooo. dah setahun, barulah dapat masuk bilik nih (nama je cikgu KH... tapi chegu ngaja Pertanian). Lengkap betul peralatannya.

(1) Persediaan awal jamuan oleh pelajar-pelajar tingkatan 6 rendah. (2) Ketibaan PK Hem dan PK KoKum (3) Ketibaan Pemangku Pengetua Pn Malati (4) Sabor Jang, jap lagi cikgu-cikgu ni sampai (lambat Bebeno) (5) Kek Majlis - tinggi oooo, sampai 3 tingkat (6) Susunan lauk pauk, banyak betul dah tak ingat ape bendanya - ada ayam, daging korban, spegeti, kerabu perut lembu korban.
Lambat sikit guru-guru sampai sebab tergempar jamuan nih sambil beberapa guru mesyuarat tingkatan 6. Sebelum makan bergambar sikit dengan kek 3 tingkat tu.

(1) Memotong kek - he pict2 muka2 yang apply pindah - dari kiri syah, ust muslim, aklima, sarhani - semua gambar syah je menyelit kat belakang tu??? enterframe betui (2) Nak juga bergambar ngan kek (3) Bacaan doa selamat, syukur dan makan
 Jadi masa yang ditunggu-tunggu - yeah makan akhirnya.

(1) Menung menunggu kak adizah - masih pagi lapar dah??? (2) Didahulukan puan malati dulu weiii (3) Yang kiri je bujang tu - dari kiri asnani rokiah, suraini - hai murad ada tambahan bisnes kek lagi ke (4) makanan tradisi Burasa (tah betul ke ejaan ni yek?)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakanlah komen, tetapi hendaklah menjaga etika. Ilmu untuk manfaat semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.. ..

ShareIt