Selasa, 23 Oktober 2012

Jamuan Hujung Tahun Alrisya 2012

Sedeyyyyyhhhhh.....

Memang tu la yang layaknye. Idea orang tua... Jamuan hujung tahun buat kat dewan sekolah, jamuan pagi dan keluarga x dapat jemput sekali.

Memang tak ambil gambar langsung. X menarik sangat la. Cuma yang ok sebab chegu dapat cabutan hadiah bertuah. Macam pertama kali chegu dapat tau... Makanan ok je. Memang jauh berbeza la dari pengalaman menyambut jamuan hujung tahun tempat kerja yang dulu-dulu. Bahkan jamuan kilang kat Kluang dulu lagi baikkkkkk.


Cenderahati ... warna biru (semua match!!!)

Ok la, cabutan bertuah dapat cerek elektrik...

Jeles juga tengok kengkawan lama sambut jamuan hujung tahun di hotel. Walaupun tempat tak besar, tapi meriah. Ni diaorang gabung hari kualiti dan jamuan perpindahan serta bersara kakitangan. Memang agak campur aduk tapi hampeh. Unit sambutan pula tak meriah, harap meja bulat taruk skirting. Pulaktu, ada yang tak datang...

Nampaknya bakal takde apa-apa lagi la yang nak di isi kat blog ni. Tunggu tahun depan kita buat program kecil-kecilan la. Nak harap sekolah, hampehhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakanlah komen, tetapi hendaklah menjaga etika. Ilmu untuk manfaat semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.. ..

ShareIt