Selasa, 19 Ogos 2014

Jom Dengar Ceramah


Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua. Lama juga dah tak jenguk blog ni. Bz benar raya ni, bukan sebab banyak jemputan rumah terbuka, tapi banyak sangat program sekolah... Tahun ni, takbanyak sambutan rumah terbuka, Malaysia masih bersedih... tapi budaya marhaban dari rumah kerumah masih macam biasa.

Em kesempatan ni, nak mengajak la sapa-sapa yang berada di sekitar daerah kluang, untuk sama-sama memeriahkan majlis Ceramah Perdana STK Kluang, bersempena sambutan Jubli Intan Sekolah Chegu seperti yang tertera dalam gambar di atas

Penceramah :
Ustaz Elyas Bin Ismail - panelis program tanyalah Ustaz TV9

Hari :  Khamis malam Jumaat
Masa : 8.30 malam
Tarikh : 21 ogos 2014
Tempat :  Padang Sk Lelaki Bandar, Kluang Johor.

Em ... sekali-sekala dan julung kali sekolah membuat program besar menjemput orang ramai untuk turut serta dalam majlis ilmu ni. Cuma program macam adhoc sikit, takut publisitinya macam tak menyeluruh, jadi cikgu post kat blog ni, setidaknya adalah usaha nak meramaikan majlis yang diberkati ni.

Macam takde promosi sangat lah... masa pun dah suntuk. Saja sambilan mengajak ummah bersama meramaikan majlis.

2 ulasan:

  1. Wahh... beruntunglah org2 di Kluang. Semoga mendapat sambutan yg menggalakkan... aamiin.

    BalasPadam
  2. Semoga majlis diberkati Allah...

    BalasPadam

Silakanlah komen, tetapi hendaklah menjaga etika. Ilmu untuk manfaat semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.. ..

ShareIt