Blog ini sesuai dipamer dalam chrome browser dan paparan lanskap

Khamis, 21 Mac 2013

Keputusan SPM 2012


Keputusan SPM 2012 dah keluar hari ini. Mungkin ada yang jauh dari sekolah dan tidak dapat mengambil slip keputusan. Jangan bimbang, boleh semak sementara menggunakan SMS dari jam 10 pg 21 Mac 2013 sehingga 27 Mac 2013.

Caranya:

Taipkan  SPM<jarak>NoKP<jarak>AngkaGiliran dan SMS ke 15888

cth : SPM 950527126543 HE001A001
sms ke
15888

haha masih lagi angka giliran kat pitas, sabah

Kalau tak berjaya, jangan bersedih.. umur anda masih panjang untuk mencipta kejayaan lain... kalau berjaya Chegu ucap TAHNIAH. 

emmm.. sekarang ni, berjaya akademik tak semestinya menjamin kecemerlangan. Kerja apa pun mesti dengan kesungguhan. Takde kerja senang sekarang, jadi 'jaga" pun dah takleh pulun tidur, tu yang ada kerja 'jaga' chegu dengar banyak kena buang. Sesiapa yang "Malas", dah takboleh hidup dah sekarang ni.

Apa sahaja keputusan peperiksaan yang anda dapat... walau tanpa A, walau terkurang A diterima dengan mengatakan dalam hati "Inilah yang terbaik untuk saya" Semoga ibu dan bapa raikan anda walau apa pun result mereka, peluk lah mereka dan bersama-sama "plan" masa depan mereka. Bukan semua yang tidak ada A atau sikit A tak akan berjaya. Mungkin yang tak ada A inilah yang akan lebih berjaya dari mereka yang berderet A. Dan buat ibu dan makcik dan jiran tak usahlah bertanya atau membandingkan A anak-anak kita. A's is something BUT not everything.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakanlah komen, tetapi hendaklah menjaga etika. Ilmu untuk manfaat semua

ShareIt