Selasa, 14 Mei 2013

Cepatnya Masa

Aduh... sedar je dah dekat pertengahan tahun. Cepat sangat masa berlalu, banyak pekara yang terjadi dan tak sempat dah nak berblog (alasan semata..)

Sebetulnya dah takde modal dah chegu ni. Hari ni dah sekat seminggu berlangsung peperiksaan pertengahan tahun, chegu ngajar 5 SRT. Senang, pelajar tak ramai. GOOD LUCK GUYS ... hope you all pass with flying colours


Tak sedar sebab chegu banyak kelas tingkatan 2, kelas-kelas PBS ni takde peperiksaan. Mingkin 3 - 4 tahun lagi tiada la suasana macam ni.... duduk sambil melihat gelagat anak-anak murid.

16 mei ni, dah dekat 2 hari lagi, mungkin tak terlalu awal chegu ucapkan selamat hari guru 2013. Ramai yang mencari perutusan hari guru oleh Kementerian, rasa-rasanya takde la.... menteri kan takde lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silakanlah komen, tetapi hendaklah menjaga etika. Ilmu untuk manfaat semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.. ..

ShareIt