Jumaat, 6 Jun 2014

Nota Matematik - Apps Android

Lama dah mencuba, barulah rasmi Chegu dapat membuat Aplikasi Android untuk Nota-Nota Matematik Chegu ni. Buat masa sekarang hanya Nota Matematik tingkatan menengah rendah sahaja. Kena tunggu cuti sekolah yg lain untuk nota yg lain pula.

Untuk penghargaan buat chegu, cukuplah sekadar anda buka blog chegu ni sekali-sekala.

Koleksi Nota Matematik dalam Aplikasi Android
Nota Matematik Penilaian Tingkatan PT3 (dahulunya PMR)


Nama : Math pt3
Nota : Tingkatan 1, Tingkatan 2 dan Tingkatan 3 (mengikut bab)

QR kod
Screenshot




10 ulasan:

  1. Semoga memudahkan lagi segala urusan chegu zam ye.. :)

    BalasPadam
  2. Menarik...Selamat bercuti cikgu Zam..

    BalasPadam
  3. semoga ia dapat mudahkan pembelajaran :)

    BalasPadam
  4. Semoga ia memudahkan ramai insan :D
    Salam Kenal juga dari saya ... - http://timetravelafif.blogspot.com/2014/06/royal-belum-part4-chalet-sg-tiang.html

    BalasPadam
  5. untuk budak2 zaman sekarang...macam2 medium disediakan untuk mereka belajar..apps nie rasanya sesuai kalau suruh anak buah saya download nie...

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  6. semoga ianya dpat membantu pelajar ^_^

    BalasPadam
  7. Cikgu, saya singgah sini kali pertama :)

    BalasPadam
  8. wow memng akan memudahkan
    palajar..teknologi tanpa smpadan!

    BalasPadam
  9. Subhanallah.. terima kasih banyak2.... boleh saya jadikan nota sebagai rujukan saya di saat akhir ni.. terima kasih cikgu

    BalasPadam

Silakanlah komen, tetapi hendaklah menjaga etika. Ilmu untuk manfaat semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.. ..

ShareIt