Ahad, 20 Oktober 2013

Mesen Pancing Banax

Cikgu kat Sek Tinggi Kluang ramai juga yang minat memancing. Jadi chegu dah survey barang pancing baru. Tak banyak la kedai pancing kat Kluang ni. Ada pun banyak jual barang pancing ringan-ringan je. Eh lupa pula rupanya memang nak cari yang ringan je sebab bukan macam dulu kat Sabah tu sampai bawak perahu sendiri.

Kalini cikgu2 STK merancang nak pancing santai di kelong je. Apa lagi hanya teknik dasar je lah. Mancing guna apollo je la. Tapi mesen pancing cikgu jenis kategori ikan besar je. Jadi cikgu beli lah mesen untuk tujuan ni



mesen : banax Ceres 800
Spec : 6 bearing system, worm shaft mechanism, left or right hand retrieve


Ok lah. ringan kalau banding mesen sebelum ni. Chegu plan guna untuk casting dan memancing dasar. Cuma takde pilihan tali lah. Tali sulam (braid) boleh muat 100m. halus tali ni sebab kekuatannya sampai 50 pound. warna je tak mengancam, takpe la, dah terbiasa beli tali besar takut terlepas ikan.

Sabtu, 19 Oktober 2013

Borang Transit Pelajar Sejarah T1 T2

Berikut adalah dokumen transit pelajar mengikut eviden (evidence)
Subjek Sejarah (matapelajaran, sej, subjects, history)
Tingkatan 1 dan Tingkatan 2 (t2, ting2, form, F2)

Download
Borang transit pelajar sejarah | Tingkatan 1 | Tingkatan 2 |


Jumaat, 18 Oktober 2013

Borang Transit PBS Matematik T1 T2

Post ini mengandungi dokumen-dokumen transit untuk mempermudah guru-guru dan menjimatkan masa untuk membuat dokumen ini.

Ia mengandungi Borang transit untuk PBS (penilaian berasaskan sekolah, SPPBS)
Subjek Matematik (mathematics, math, m3)
Tingkatan 1 dan Tingkatan 2 (Form 1, Form 2)

Ini yang terbaru - Oktober 2013

Download / muat turun
Borang Individu PBS Math | Tingkatan 1 | Tingkatan 2 |

Borang Semakan Semua Pelajar PBS Matematik | Tingkatan 1 | Tingkatan 2 |

Bonus, Borang pemetaan band pelajar (jumlah soalan perlu dijawab pelajar untuk lulus band)



Khamis, 17 Oktober 2013

Soalan Evidence PBS Matematik T1

Berikut adalah soalan-soalan PBS pelajar untuk Matematik Tingkatan 1. Emm ada beberapa soalan yang memerlukan cikgu membuang jawapan siap dalam soalan. Soalan ada yang dwibahasa dan ada yang dalam bahasa malaysia sahaja.

Download soalan mengikut bab
BAB 1 | BAB 2 | BAB 3 | BAB 4 | BAB 5 | BAB 6 | BAB 7 | BAB 8 | BAB 9 | BAB 10 | BAB 11 | BAB 12

Borang Individu PBS Sivik T1 T2

Berikut adalah borang Transit Individu PBS bagi pelajar untuk subjek Sivik Dan Kewarganegaraan, untuk tingkatan 1 dan tingkatan 2, tahun 2013

Borang Transit Individu Sivik Tingkatan 1
Borang Transit Individu Sivik Tingkatan 2

Borang Transit Individu PBS PSV T1, T2

Berikut adalah Borang Transit untuk setiap individu bagi Subjek Pendidikan Seni Visual (PSV) tingkatan 1 dan tingkatan 2

Borang Transit Individu PSV Tingkatan 1
Borang Transit Individu PSV Tingkatan 2



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareIt